پروفیل های تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. پروفیل یو پی وی سی وین تک تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است.

پروفیل یو پی وی سی وین تک
پروفیل یو پی وی سی وین تک

اختلاف قیمت پروفیل وین تک

مقایسه پروفیل سری ۶۰ و ۷۰:

قیمت پنجره دوجداره وین تک سری ۷۰ نسبت به پروفیل سری ۶۰، ۱۰% بالاتر است. این اختلاف قیمت پنجره  شامل پروفیل های فریم، مولیون، ساش می شود.

تفاوت پروفیل سری ۶۰ و سری ۷۰ وین تک:

پروفیل UPVC وین تک سری ۶۰ یا W640 دارای عرض ۶ سانتی متر اما پروفیل سری ۷۰ یا  W700 دارای عرض ۷ سانتی متر می باشد.
وزن، استحکام و قیمت پروفیل سری w 700 آن از پروفیل سری  w 640 بیشتر است.

کنترل کیفی محصولات وینتک

کنترل کیفی حین فرایند تولید و پس از آن از جمله اقداماتی است که در کیفیت محصول تاثیر شگرف دارد. درب و پنجره وین تک در طی فرایند تولید و قبل از عرضه به بازار در آزمایشگاه های آن تحت تستهای مختلف کیفی قرار می گیرد و از مواد اولیه در هر شیفت کاری نمونه گیری می شود. همچنین لیستی از آزمایشات روی سطح مقاطع پروفیل انجام می شود که اگر نتایج آنها از حد استاندارد مشخص شده کمتر باشد از ارسال محصول به انبار یا واحد های فروش وینتک جلوگیری به عمل می آید. لیست آزمایشات به شرح زیر می باشد:

*  تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد

*  تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد

*  تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش نور خورشید

*  آزمایش میزان مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر

*  شفافیت رنگ سطوح پروفیل

*  کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل

* کنترل ابعادی دیواره های مقاطع پروفیل

* آزمایش میزان صاف بودن سطح پروفیل

اتوماسیون اداری