پروفیل وین کلاس

شرکت صنایع عایق پلاست با مطالعه دقیق در خصوص اهداف کلی اقتصادی و چشم‌اندازهای چندین ساله کشور عزیزمان ایران، سیاست‌گذاری‌های خود را در راستای بهینه‌سازی مصرف سوخت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی قرار داده و با تولید انواع مقاطع پروفیل UPVC جهت ساخت انواع درب و پنجره و ترویج استفاده از آن در فرهنگ مردم سعی دارد تا قدمی در جهت کاهش هزینه های مصرفی مردم بردارد. پروفیل وین کلاس در دو تیپ ۳ حفره و ۴ حفره با قیمت های فوق العاده مناسب و کیفیت فوق العاده بالا طبق استانداردهای روز اروپا تولید می شوند. پروفیل وین کلاس دارای ۱۵سال ضمانت دربرابرتغییر رنگ و دفرمگی احتمالی است وافزون برآن بیمه ۱۰ ساله کیفیت ازبیمه ایران راهم برای پروفیل ها دراختیار دارد.

خواص پروفیل وین کلاس

یکی ازاین تحولات تولید پروفیل‌های UPVC توسط فناوری نانوکامپوزیت است که به علت دارا بودن ذرات کربنات کلسیم نانو نسبت تولیدات قبلی از مزایای بسیار بیشتری برخوردار است واثرات فوق‌العاده بالایی دراین محصول ایجاد می‌نماید. ویژگی‌هایی همچون ماندگاری بالا، کارایی و فرم ‌پذیری بهتر،انبساط حرارتی پایین‌تر، عدم شکنندگی و گرد و غبارپذیری و ثبات رنگ در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش که باعث شده تا شرکت وین کلاس رو به تولید پروفیل با استفاده ازفناوری نانوبیاورد. مقاومت نانوپروفیل‌های این شرکت درتستهای (ضربه. برش و جوش) بارها آزمایش گردیده و با کسب بهترین درجات فنی گامی فراترازاستانداردهای جهانی گذاشته است.

  • وجود تنوع بالا در شکل و فرم قالب‌ها که منجر به تنوع پروفیل‌های تولیدی و تنوع در قیمت تمام شده پنجره‌های تولیدی می گردد.
  • مطابق بودن با شرایط جوی محیط‌های جغرافیایی مختلف
  • عدم تغییر شکل و تغییر فرم در گستره دمایی بین ۶۰ الی ۷۰ درجه
  • عدم چسبندگی گرد و غبار و دوده بر روی سطح پروفیل
  • شفافیت و یکنواختی در سطوح مختلف
  • تنوع در طرح و رنگ‌های مختلف

 

شرکت برنا پنجره در راستای ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب اقدام به اضافه نمودن پروفیل وین کلاس در سبد محصولات خود نموده است. این پروفیل محصول شرکت عایق پلاست می باشد. که در مقایسه با نمونه های داخلی و خارجی از استانداردهای لازم برخوردار است.

اتوماسیون اداری