صفر تا صد اجرای پروژه UPVC

گروه تولیدی برنا پنجره، تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی در جنوب شرق کشور است. ما می توانیم پنجره یو پی وی سی در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم. در همین راستا سعی داریم تا در این بخش درباره روند اجرای پروژه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی صحبت کنیم.

 

بازدید از محل پروژه و اندازه گیری

بازدید از محل پروژه و اندازه گیری

پس از عقد قرارداد توسط تیم مجتمع برنا پنجره، چنانچه پروژه جهت اندازه گیری آماده باشد کارشناس فنی به محل پروژه مراجعه و نسبت به اندازه گیری و ارائه مشاوره صحیح و فنی به مشتری اقدام می نماید. سپس، ابعاد و نقشه ها را بصورت کتبی در فرم های از پیش تعیین شده در محل پروژه تکمیل و یا اینکه در شرکت نقشه ها را با مقیاس ترسیم می شود.

ارائه ی مشاوره صحیح منطبق بر نیاز مشتری و بر مبنای امکانات و توانایی های شرکت سبب می شود که اجرا و نصب بدون اشکالی را در پی داشته باشد و همچنین در برخی موارد باعث جلوگیری از صدور اصلاحیه ­ها و دوباره کاری ها می شود.

 

 

گام اول : مشاوره وخدمات تلفنی

گام اول : مشاوره وخدمات تلفنی

در این مرحله بعد از تماس با شرکت برنا پنجره، شما به یکی از کارشناسان شرکت ارتباط داده می شوید تا کلیه اطلاعات فنی مورد نیاز پیرامون درب و پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیومی را در اختیار شما قرار دهند.

کارشناسان خبره ما با روند تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیومی و همچنین با ریزه کاری های قاب بندی های پنجره های دوجداره و یراق آلات و کلیه اجزای محصولات آشنایی کامل دارند و به صورت ماهیانه با حضور در محیط کارخانه اطلاعات خودشان را در این زمینه به روز می کنند. چرا که اطلاع از مراحل تولید درب و پنجره  دوجداره بدون حضور در محل کارخانه میسر نمی باشد.

 

گام چهارم : شروع کار تولید

گام چهارم : شروع کار تولید

روند تولید درب و پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC نقش بسزایی در در کیفیت این محصول دارد. درواقع بهره مندی از کیفیت عالی درب و پنجره دوجداره مستلزم تولید کارخانه ای و توجه به تمام ریزه کاری ها است. بنابراین پس از نهایی شدن طرح و اندازه های یک پنجره یا درب UPVC، اطلاعات بدست آمده از نرم افزار، وارد رایانه ی مرکزی ماشین آلات می شود. این رایانه، داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و دستورات لازم جهت ساخت درب یا پنجره مورد نظر را برای خط تولید پنجره ارسال می کند و از این پس، دستگاه های تولید پنجره با کمک دستگاه کنترل، تمامی مراحل را به صورت خودکار پیش خواهند برد.

فرایند تولید ۵ تا ۱۰ روز کاری طول می کشد. علاوه بر کارشناسی دقیق در محله اندازه گیری و طراحی تمامی تولیدات با دستگاه های تمام اتوماتیک آلمانی انجام می شود تا محصول نهایی با بالاترین سطح کیفیت و دقت به مشتری عرضه گردد.

گام سوم : طراحی و ارائه قیمت

گام سوم : طراحی و ارائه قیمت

بعد از اندازه گیری درب و پنجره ها، اندازه گیر فرم مربوطه را به واحد طراحی تحویل می دهد. در فرایند تولید درب و پنجره های دوجداره ، طراحی نقش بسیار دارد.

طراح حرفه ای کارایی پنجره را با متریال یکسان به میزان قابل توجهی افزایش دهد. لذا برنا پنجره کادر طراحی کارآزموده و حرفه ای است و تمامی فرایند طراحی و تعیین قیمت درب و پنجره براساس ابعاد واقعی و با نرم افزار مخصوص صورت می پذیرد.

در واحد طراحی به منظور افزایش دقت و سرعت و کاهش هزینه، با استفاده از نرم افزار های پیشرفته، عملیات طراحی درب و پنجره ها صورت گرفته و پیشنهاد قیمت به مشتری و برنامه تولید به بخش مونتاژ ارائه می گردد.

 

گام ششم : خدمات پس از فروش

گام ششم : خدمات پس از فروش

از آنجا که خدمات پس از فروش برای شرکت برنا پنجره مرحله بسیار حائز اهمیت بوده پس از نصب و تحویل هر پروژه، تیم خدمات پس از فروش شرکت با مشتری تماس گرفته و چنانچه مشکلی در نصب و … وجود داشته باشد، تیم فنی به سرعت به محل اعزام شده و مشکل را برطرف می کنند.

لازم به ذکر است که شرکت برنا پنجره پنج سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات خود را دارا می باشد. همچنین با ارائه ی گارانتی کتبی ۱۰ تا ۱۵ ساله از پروفیل کیفیت خدمات و محصولات خود را به چالش می کشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

 

گام پنجم : نصب و تحویل درب و پنجره دوجداره

گام پنجم : نصب و تحویل درب و پنجره دوجداره

در این مرحله درب و پنجره های تولید شده به مرحله پروژه ارسال و توسط تیم حرفه ای نصاب برنا پنجره نصب می شوند. نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ارتباط مستقیم با دوام و عملکرد این نوع پنجره ها دارد .

به عبارت دیگر همه ظرافت های بکار رفته در تولید، با نصب نامناسب دارای اثربخشی لازم نیست. لذا شرکت برنا پنجره دارای تیم مجرب و کارآزموده نصب بوده و پس از پایان مراحل نصب در هر پروژه، لازم است که کلیه موارد مهم مجددا مرور شده که به همین منظور می بایست چک لیست نصب توسط مسئول اکیپ تکمیل و به امضا وی و سپس مسئول نصب برسد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

اتوماسیون اداری