کیفیت پروفیل وکا

پروفیل وکا یک از بزرگترین تولید کننده های پروفیل UPVC در کشور آلمان است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت کار خود را از سال ۱۹۶۹ در آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. و در دوازده کشور از جمله (ایالات متحده آمریکا، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، چین، هند، کانادا، مکزیک، برزیل و شیلی) امکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. و شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی.

استفاده از پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد.

را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.

دوستی های زیست محیطی حاصل ترکیب چیزهای مختلف است، مانند طراحی های هوشمند، تجهیزات کاهش دهنده انرژی و نصب درب ها و پنجره هایی با انرژی کارآمد که سطح عایق بودنشان افزایش یافته است.

پروفیل وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند. همچنین پروفیل وکا با شرایط آب و هوایی خاورمیانه سازگاری دارد.

 

اتوماسیون اداری