دومین جلسه عمومی مجموعه تولیدی و بازرگانی برنا پنجره

دومین جلسه عمومی مجموعه تولیدی و بازرگانی برنا پنجره

دومین جلسه عمومی مجموعه تولیدی و بازرگانی برنا پنجره  در سال ۱۳۹۸ با حضور مدیران و کارکنان بخش های مختلف مجموعه در مورخ بیست و دوم آذرماه نود وهشت در محل دفتر مرکزی کرمان برگزار گردید. جلسه در نخست پس از تلاوتی چند از آیات قرآن مجید با خوش آمدگویی آقای مهندس آقایی قائم مقام و معاونت فروش مجموعه آغاز گردید وپس از اعلام دستور جلسه افراد حاضر اقدام به بازگو کردن مشکلات واحدهای مختلف و فرآیندهای کاری مجموعه نمودند.

در ادامه آقای مهندس نادری مدیر عامل مجموعه و رییس جلسه نسبت به جمع بندی موضوعات مطرح شده و توضیح تخصصی در مورد پاره ای از مسائل موجود اقدام و اعلام نمودند که موارد مطروحه در روزهای آتی و در جلسه هیئت مدیره مطرح  وتصمیمات لازم اتخاذ می گردد. همچنین ایشان از راه اندازی واحد جدیدی در مجموعه برنا پنجره تحت عنوان واحد  تحقیق و توسعه خبر داده و نسبت به معارفه مدیریت این  واحد نوپا اقدام  نمودند.

این نشست تخصصی نیز در بعد از ظهر و پس از صرف ناهار به میزبانی مدیریت مجموعه برنا پنجره به کار خود ادامه داد و با سخنان آقای مهندس ابراهیمی مدیر دفتر مرکزی کرمان و ارائه مطالب تخصصی و و راهکارهای حل موانع پیش رو آغاز گردید و در ادامه موضوع ترفندها و راهکارهای بازاریابی و فروش توسط آقای مهندس آقایی به پرسنل آموزش داده شد و سپس پرسنل مجموعه در بحث آزاد و در جهت بهبود فرآیندهای اشتراک گذاری شده و ارائه راه حل­های موجود شرکت نمودند. پس از آن آقای صادقی مدیر کارخانه اقدام به ارائه توضیحاتی در زمینه نقدها و ایرادات مطرح شده در بخش تولید نموده و راهکارهایی را نیز جهت بهبود روند تولید وتحویل سفارشات ارائه نمودند. در بخش پایانی این نشست  آقای مهندس خواجویی مسئول فناوری اطلاعات مجموعه به موضوع اتوماسیون اداری جدید پرداخته و پرسنل سوالات خود را پیرامون استفاده از اتوماسیون اداری و وب سایت برنا پنجره مطرح نمودند.

اتوماسیون اداری